Sivut

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Vihreää valoa

Emmi & Milla <3
Ekana kerron, et blogi nyt näkyy jälleen kaikille, ja yksi texti poistettu. Kun voi olla ihmisiä jotka haluaa lukea muidenkin kun koirien kuulumisia, mutta eivät nyt sitten löydä tänne. Ja no toki, reagoin omalla tavalla tuohon meidän draamaan, ja tuntu et jään vaan mökkiin, enkä puhu mitään kellekkän. Sen verran pahasti mun luottamus tapettiin.

Milla kattelee leffaa, Remus kainalossa.

Emmi sai mäykky yökkärin
Mutta siis muuhun asiaan. Mä keskustelin koululla, Topin open kanssa, tuosta mun muutto haaveesta, ja et mietin vaan Topin koulu asioita. No Topin ihana ope, otti heti asiakseen selvittää Järvelän ala-asteen tilanteen, erityisopetuksen osalta. Ja kyllä, Topin koulu hommat sujuisi siellä entiseen malliin, ellei jopa paremmin kun tuossa Salpakankaan ala-asteella. Nyt muuta kun odottelemaan huhtikuuta, että saan ruveta tosissani hakee sen asunnon, ja jos toukokuun alusta alkais soppari ja toukokuun tekis muuttoa ja sit kesän alusta oltas jo kokonaan Lappilassa. Voi mä niin toivon et kaikki sujuis!!!

Topi kattoo leffaa, Myrtti seurana
Mulla ollu vaihteeks väsymystä ilmassa, mutta varmasti tää jatkuva stressi jostain aiheuttaa sitä. Tänään Timpalle just sanoin, et kun sais vaan olla rauhassa ja nauttia omasta perheestä, eläimistä ja ystävistä. Ehkä vielä joskus!!

Timo & Fleur <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti