Sivut

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Sekopäinen vai ylihuolehtivainen???

JUST LIKE MOM
Täytyy nyt ihan blogiin kirjottaa, aiheesta mille on naurettu ja toiset pyöritelly päätään. Mä olen ihan hassu tuon meidän Emmi neidin kanssa, tällästä ei ole ollut muiden vauva aikana.

BORN IN 2012
 Mähän en kovin monelle ihmiselle luota Emmiä syliin tai ainakin olen kärppänä vieressä vahtimassa. Ja siis jos mul on tarvetta päästä jonnekkin käymään, niin vain ja ainoastaan Timo kelpaa neidille lapsen vahdiks.
PIKKU LIKKA
 Ja kaikeis hupaisinta on mun nukkuminen. Emmihän siis nukkuu tooosi hyvin, enkä voi sen takia valittaa että valvoisin. Mutta Emmi pitää ns. uni öninää, ja jos sitä ei kuulu mä herään ja pahimmissa tapauksissa nousen katsomaan että neiti hengittää, järjetöntäkö???

PIKKU EMÄNTÄ
Ja sitten neidin päikkärithän hoidetaan yleisesti ottaen vaunuissa, ja itkuhälytin on vaunus, mutta siitähän ei läpi tuota uni öninää tule, joten mun päikkäreiden nukkuminen on aika onnetonta. Nyt sit ollaan parina päivänä nukutettu neiti sisälle, kun oon ite kipee ja aika väskä, niin pitäny saada nukkua vähän päivälläkin, niin neitin öninät tarvinu kuulua mun korvaan. Mut parhaimmat unet nukun sillon, jos Emmi sattuu aamu yöstä heräämään, ja nostan sen viereen tissille, tiedän varmaksi että kaikki on kunnossa.
AC/DC
Mut mul oli ekat kuukaudet synnytyksen jälkeen, kauhea pelko että tuolle pienelle tapahtuu jotain ja se viedään multa pois, ja tuo LS ilmo vaan pahens asiaa. En tiedä liittyykö se jotenkin hormooneihin vai mihin, mut ihan outoo tämmönen yli suojelevaisuus, kun tosissaan toisilta ikinä näin pahana ollu. Mut mä olen muutenkin jotenkin erilainen vauvan äiti kun aikaisemmin, tiedä sit johtuuko mun iästä vai tiedosta että Emmi on oikeesti meidän viiminen vauva ja haluan nauttia kunnolla vauva ajasta.

PIKKU NEITI
Mutta tämmöistä tuli mieleen, ja aattelin sen lukijoillekkin jakaa :) Huomen sit kirjottaa vuokra sopparia JIPPIIII!!!

(Tykkäilen kaikista texti vaatteista Empulla, tässä samalla hieman kuva kollaasia)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti