Sivut

tiistai 3. toukokuuta 2011

VAPPU!

Nyt on jo hiukkasen parempi olo, niin jaksan tänne raapustaa.

Eli menneenä vkl:n vietettiin Vappu, meillähän vappu siis tarkoittaa Millan synttäreitä. Ja tänä vuonna plakkariin tuli 7.v, missä mun pieni tyttönen on?
Lauantai aamuna kahvejen jälkeen alko kauppa rumpa (miten niin viime tingassa). Lähdimme samaa matkaa Timpan ja Millan kanssa. Mä juoksin kauppoja, ja Milla sai korvis reijät isiltä synttäri lahjaks. Timo ja Milla oli käyttänyt koirat ulkona, kun mulla veny kaupassa, ihmeiden aika ei siis ole ohi :D
Kello 12.00 tuli lapsi vieraat, mutta eipä niitä niin paljon ollut mitä aluksi odotin. Anne ihanainen, tuli mun seuraks kaitsemaan lapsia. Lasten jälkeen tuli muutama aikuinen vieras, systi ja isommat likat, ei siis mitkään ihan kauheen vaikeet synttärit.
Illal sit Topottimet järjesti meille toimintaa, karkaamalla fillareilla pihasta, mutta reissu loppui onneksi onnellisesti ja turvallisesti. Mutta nyt on jätkillä pyöräily kielto, ja ulos eivät pääse sekunnikskan yksin.
Saunan jälkeen lapsoset meni sit mummelille, ja minä, Timo ja Tonia otettiin vähän kuoharia. Ja Tonian kanssa käytiin paikallisessa. Kahen aikaa oltiin Tonialla, kun Monica toi marsun, mä sit kotiuduin puol kolmen aikaan, ja nukkumaan pääsin kolmen jälestä.


Sunnuntaina olikin sitten tiedossa Jokimaalla Riesun kanssa ryhmänäyttely. Mä nukuin aamulla huolella pommiin, heräsin puol ysi, ja kehä alko 10.00. Jäipä Riesu pesemättä ja laittamatta, kamalla suin isoimmat pois. Jokimaalle päästyä olin puoliunessa, ja aivan jäässä. Siellä sit palelin puolkahteen toista, kunnes pääsimme kehään. Väsymyksessä se hyvä puoli, että en jaksanut edes jännittää.
Ja hyvinhän meille kehässä kävi, NUO ERI NUK1 PU1 ROP SERT!!! Eka serti siis napattu! Kyllä me tuosta vielä valio leivotaan!
Tässä vielä arvostelu:

Hyvän kokoinen. Vahva runkoinen uros. Oikeat mittasuhteet päässä ja rungossa. Hieman kookkaat hyvin asettuneen korvat. Tasapainoiset kulmaukset. Hyvä hännän kiinnitys. Melko karkea runkoturkki. Esiintyy reippaasti. Terveet liikkeet.


Eilinen sit meni kuumessa, varmaankin vilustuin tuolla näyttelys, kun palelin niin kovasti. Ja nyt taas tuntus et kuume meinaa nousta, niin lähden lepäilemään. Ens vkl:n olis sit tiedossa Tampereen erkkari ja KV.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti