Sivut

torstai 28. huhtikuuta 2011

Ulkoilua...eka angst angst

Joo alotetaan eka mukavilla ennen kun kirjotan ekan kerran jotain syvällisempää ja angstia.

Meinaa oltiin vaihteeks iltasella ulkona. Naapurin Irmeli tuli lenkiltä Aarre yorkkisa kanssa. Mä sit kävin hakemassa Remuksen leikkimään Aarteen kanssa, otin sit varoiks vähän namia taskuun. Ja juku mikä kontakti tolla koiralla on. Joka kerta kun sanoin nimen tuli mun eteen ja katso silmiin, ja tästä tietysti palkka ja kuaheet bileet. Kyl Remuksest tulee viel mahti toko koira ja jos vaan irtoo hyvin musta niin agi koira <3

Se sit siitä mukavasta. Tää päivä on menny enemmän tai vähemm'n kyrpiintyneenä, en sit tiedä mistä johtuu. Tai muutama päivä menny miettiessä että olenkohan tehnyt tän vuoden aikana ihan oikeita ratkaisuja ihmis suhteissa, varsinkin ystävyys suhteissa. Olenko tehnyt omien ajatuksieni ja tunteitteni mukaan, vai kuunnellut liikaa muita?
Välillä tuntuu et pitäskö vaan poistaa ittensä kaikilla netti palstoilta, ettei erehdy lukemaan asioita mistä pahoitan mieleni. Koko ajan tuntuu enemmän, että onko mulla loppu peleissä enää mitään arvoo kavereiden keskuudessa. Jäänkö taas kohta yksin, koska en osaa käsitellä ihmisiä oikein.
Juu onhan noita ihmisiä ympärillä, jos ja vaik ketä. Mutta ei ole sitä ihmistä jota ihan oikeesti kiinnostaa mitä mulle kuuluu. Sitä jolle soittaa kun on tapahtunu jotain super hienoo, riippumatta siitä mitä asia käsittelee. Tai jolle voi soittaa ja purkaa tämmöstä oloa. Ihmistä joka haluu ihan tosissaan hengata mun kanssa, ei vaan kyydityksen takia yms. Vaan joka nähtävästi nauttii mun seurasta.
Jos voisin mennä muutaman kk taakse päin, niin tekisin muutaman asian toisin. Tekisin niin kun miltä musta tuntuu, enkä kuuntelis muiden mielipiteitä. Koska musta tuli näin miellyttämisen haluinen? Mut silti samaan aikaan olen aika ajattelematon ja itsekäs.

Ehkä en jatka enempää ennen kun kirjotan ohi, ehkä tässä on jo riittävästi. Loput vaan kierrätän omassa päässäni....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti