Sivut

tiistai 19. huhtikuuta 2011

Viikonloppuna tapahtui :)

Juu en ole tol Millan koneella jaksanu päiuvitellä, ja nyt sain mokkulaa lainaan niin pääsee tänne tarinoimaan.

Perjantaina, mä sain vihdoin ja viimein auton siivottua. Aamu päivällä hoidin eka kämpän siivoomisen. Iltasel kun olin autoa vielä imuroimassa, murmeli tuli. Imuroin autoin loppuun ja kävin vaihtaa vaatteet. Lähdimme käymään kattomassa Herralan baarin meininkiä, Noora napattiin myös mukaan. No eihän siel Herralas ollu tasan mitään toimintaa, joten yhdet juotiin ja lähettiin takas omalle kylälle. Käytiin sit paikallisessa vielä parilla.

Lauantaina olikin sitten ohjelmassa mun tubberi kutsut. Oli ihan mukavat kutsut, ja myyntiäkin mukavasti. Ite tuli tilattua muutama kippo kuppi lisää.

Sunnuntaina heräiltiin ajoissa. Ja otimme kohteeksi Helsingin messukeskuksen ja Petexpo ja Lapsi messut, mukaan matkaan lähti meidän Milla, Milla Magia ja Kiia. Messu päivä meni oikein mukavasti, hyvässä seurassa. Mukaan tuli paljon kaikenlaisia näytteitä yms. Mitään ei kyl tullu sillee ostettua. Takasin tulo matkalla kävimme syömässä Mäntsälän shellillä, mä vetäsin oikein kunnon pihvin nam nam.

Oli erittäin toiminnallinen vkl.

Huomenna olis tiedossa Jokimaalla mätsärit, molemmat koirat lähtee kehään mutta Magia esittää pojat. Remustahan en itse muutenkan esitä, kun on mun harrastus kaveri, niin kehässä ottaa kontaktia. Ja Riesu kokeillaan, jos joskus sattuu tarvii jonkun esittämään Riesua niin ei sit tule paniikkia. Mut kertoilempa sit mätsäristä enempi kun ollaan siel oltu. Ja jos vaik sais muutaman kuvankin sit napsastua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti